Re: "Czarne owce" hostingu...

Autor: KsiTau <ksitauBEZSPAMU_at_tenbit.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 18:48:55 MET DST

> Witam,
> Znajomemu wypowiedzieli umowe poniewaz za duzy ruch powodowal... zapychalo
> serwery itp podobno.

Dokładnie, zaczynaliśmy zapychać im serwery, ale:
1. Z kąd ja niby mam wiedzieć jakie są ich możliwości, kiedy w regulaminie
wyraźnie jest napisane, że jeśli wyczerpie się limit wcześniej niż okres na
który usługa została wykupiona to należy po prostu ponownie wykupic kolejną
porcję limitu. Nigdzie nie ma mowy o ograniczeniach, a całość jest tym
bardziej interesująca, że w swoich statystykach wykazują, że wykorzystują
swoje łącza tylko w 5%-ach.
2. Jestem w stanie zrozumieć, że ich sprzęt mógłby nie wytrzymywać już
takiego obciążenia, ale odniosłem wrażenie że raczej zależy im na "głupkach"
którzy będą płacić za świadomość limitu transferu i wykorzystywać go tylko w
niewielkim stopniu, a z całą resztą, wykorzystującą swoje limity np w 100,
110%ach na maksymalny okres, będą postępować w tak samo chamski sposób jak z
nami.
3. Dlaczego postępowali tak drastycznie, dlaczego oszukiwali. Mogli nam
zwyczajnie "pomóc" przy przenoszeniu hostingu, przez zwykłe nieutrudnianie i
niekomplikowanie sprawy....

Uważam że firma Home.pl stosuje nieuczciwe praktyki i powinna znaleźć się na
tej liście. Napisałem tego posta jako na prawdę niezadowolony z ich usług
klient i z nadzieją, że w przyszłości uniknę tego typu sytuacji. Uważam że
wszyscy mający jakiekolwiek przykre doświadczenia z tą lub innymi firmami
powinni je tutaj wpisać.

Pozdr.