Re: "Czarne owce" hostingu...

Autor: fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 19:50:25 MET DST

KsiTau wrote:

> Uważam że firma Home.pl stosuje nieuczciwe praktyki i powinna znaleźć się na
> tej liście. Napisałem tego posta jako na prawdę niezadowolony z ich usług
> klient i z nadzieją, że w przyszłości uniknę tego typu sytuacji. Uważam że
> wszyscy mający jakiekolwiek przykre doświadczenia z tą lub innymi firmami
> powinni je tutaj wpisać.

Zeby takie wyroki pisac to trzeba sie podpisac KsiTau,
jestem z home.pl od 1998 roku (posiadam konta) i nie mam problemów
z nimi, też przekraczam limity i płacę za dodatkowy ruch
i nie spotkalem sie z takim problematycznym traktowaniem
jak tu opisujesz.
Badz laskaw podpisac sie imieniem i nazwiskiem jesli
chcesz aby twoja opinia zostal potraktowana powaznie.

pozdr

Fiod
(Dariusz Bres)