Re: ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: Tomasz Tomkowiak <usun_to_bloodman_at_trzcianka.eu.org>
Data: Thu 27 May 2004 - 20:29:37 MET DST

Lesio pisze:

> Ladnie kolo :))) a moze tak zagadaj z TKT, moze oni beda mieli jakas
> dobra oferte dla Ciebie.

Oferta to jest dobra... Obsługa też, ale troche gorzej z jakością...
Może akurat tam pod Częstochową jest dobrze. I aby nie było niedomówień:
widziałem super działające łącza TK, i widziałem takie, jakby pakiety
w nich były przenoszone wiadrami... (+awaria co tydzień)

--
[ Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak ] [] [ <rem_bloodman(at)trzcianka.eu.org> ]
[Nie kłóć się z głupim - niektórzy mogą nie zauważyć między wami różnicy]