Re: ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 22:39:11 MET DST

peter wrote:

[...]
> Rozpoczalem negocjacje z ow firmami: GTS twierdzi, ze jest w
> stanie cos takiego zreazlizowac, lodman rowniez za pomoca ZELT (zaklad
> energetyczny). GTS jednak ciagle ma poslizgi czasowe - przedluzaja czas
> zlozenia oferty w nieskonczonosc ("do konca tygodnia").

Zdaje się, ze w GTS stwierdzenie "do końca tygodnia" jest dość popularne,
przynajmniej kilka razy się z taką spychoterminownią spotkałem. W każdym
razie - męcz GTS o radiolinię SAF - da się przy odpowiedniej konfiguracji
wydusić 34 Mbps, z tym że z góry Ciebie uprzedzam, ze SAF jest dość
specyficzny i czasem ta specyfika może powodować problemy. W razie co
szczegóły na priv.

> Lodman zlozyl
> swoja oferte, ale ich podejscie do klienta pozostawia wiele do zyczenia
> (sprawiaja wrazenie, jakby nie bardzo im zalezalo).

Skąd ja to znam. Jak ważyły się losy mojego łącza z Pozmanem, też sprawiali
wrażenie, że nie bardzo im zależy.

> Interesuje mnie
> rozwiazanie z BGP i adreami Provider Independent.

No, ale IMHO, żeby to miało sens powinieneś mieć conajmniej dwóch dostawców.
Też tak chciałem, ale Pozman coś kręcił nosem na BGP, więc koniec końców
dałem sobie siana.

> Przycisniety do muru
> rozwazam takze, cos czego nikomu nie zycze: zakup kolejnego polpaka,

Brrr... uchowaj Boże....

[...]
> Co radzicie ? Dodam, ze miejscowosc polozona jest kolo Czestochowy.

W każdym razie ja bym się jednak skłaniał ku GTS, oni przynajmniej nie mają
i raczej nie będa mieć problemów z wymianą ruchu z innymi operatorami a
zwłaszcza z TPSA.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.