Re: IMA na safie

Autor: chunkpunk (chunkpunk_at_o2.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 19:51:33 MET DST

Trzoszeszke bez sesu mowisz calkiem nie na temat lub szukasz zaczepki lub
pracujesz w GTS i wiernie bronisz honoru firmy .........ale dobre i to
czego nie potrafie zrozumiec ? jakos zrozumialem nigdzie nie napisalem ze
jestem osiol i niczego nie qumam wiec nic om nie swiadczyc nie musi
AS moja opinia o GTS jest jaka jest maja porzadne lacza lecz to ze sie
sprzedaje 7 zamiast 8 to nie fair jusz
Swoja droga to ciekawy jeste jak bys kupil 10 Mb i wyciagal 2 mb na tym a u
prowidera bys dostal odpowiedz kupil pan 10 mb trzeba za to placic ale ze ma
pan praktycznie 2 mb to nie nasza wina tylko technologiiii hehehe i k to
tu sie osmiesza czlowieku spowazniej