Re: IMA na safie

Autor: Łukasz Bromirski (whatever_at_whenever.goes)
Data: Thu 13 May 2004 - 21:19:09 MET DST

chunkpunk wrote:
> Trzoszeszke bez sesu mowisz calkiem nie na temat lub szukasz zaczepki lub
> pracujesz w GTS i wiernie bronisz honoru firmy

No cóż, gdzie aktualnie pracuję nie trudno sprawdzić, a co
do wycieczek osobistych, pozwól, że pominę.

> .........ale dobre i to czego nie potrafie zrozumiec ?
> jakos zrozumialem nigdzie nie napisalem ze
> jestem osiol i niczego nie qumam wiec nic om nie swiadczyc nie musi

Najpierw napisałeś, cytuję:

"Mma lacze do GTsu 8 mb postawione na antenie SAF pytanie czy to co
  jest ponizej napisane jest prawda?"

Później po paru postach z rozmaitymi przyklepnięciami że jednak
tak, cholera, ATM Forum sprzysiągło się przeciwko Tobie i tak
to sobie wymyślili, podsumowałeś:

"Dla mnie to i tak nie fer oferowac 8 mb teoretycznie a dac
  niecale 7 praktycznie to cos podobnego do polpaka z ich cirem
  niby masz 2 mb na framerelayu a dostajesz 10 kilo przy odrobinie
  szczescia jak wykupisz cira"

Pomijając gramatykę na poziomie drugiej klasy podstawówki, z
wtrącaniem obcojęzycznych wyrazów w błędnej pisowni,
najwyraźniej nie widzisz różnicy między narzutami protokołów
(vide ATM IMA) a prędkością sygnalizacji i gwarancjami ruchowymi
w protokole Frame Relay.

Co więcej, zachowujesz się jak małe dziecko "a on mnie bije!"
pisząc następnie:

"u mnie GTS wlasnie dostal taka opinie i bede ja glosisl wszedzie
  gdzie sie da ze sciemniaja ile sie da :>"

Starałem się zwrócić Ci tylko uwagę, że opinia wyrażona w sposób, w
jaki sformuowałeś ją na usenecie, źle świadczy o Tobie a nie o GTSie
jako dostawcy usługi.

I to i tak już o jeden post za dużo w tym wątku.

Jak dla mnie - EOT.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka.eu.org