Re: IMA na safie

Autor: Łukasz Bromirski (whatever_at_whenever.goes)
Data: Mon 10 May 2004 - 22:35:02 MET DST

chunkpunk wrote:
> Dla mnie to i tak nie fer oferowac 8 mb teoretycznie a dac niecale 7
> praktycznie
> to cos podobnego do polpaka z ich cirem niby masz 2 mb na framerelayu a
> dostajesz 10 kilo przy odrobinie szczescia jak wykupisz cira
> u mnie GTS wlasnie dostal taka opinie i bede ja glosisl wszedzie gdzie sie
> da ze sciemniaja ile sie da :>

To jest oczywiście dyskusja na nieistniejącą grupę
pl.internet.isp.advocacy, ale to, że nie potrafisz zrozumieć jak
kompetentni ludzie próbują wytłumaczyć Ci, co oznaczają te
wszystkie skróty, akronimy i protokoły, oraz co to realnie oznacza
dla Ciebie, naprawdę nie najlepiej o Tobie świadczy.

A Twoje opinie o GTSie...no cóż, każdy ma prawo do swojej. Jednak
jeśli swoją "uzasadnisz" takim rzeczowym wywodem to nie zdziw się,
jak rozmówca roześmieje Ci się w twarz i poszuka innego towarzystwa.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka.eu.org