Re: IMA na safie

Autor: chunkpunk (chunkpunk_at_o2.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 18:52:33 MET DST

Dla mnie to i tak nie fer oferowac 8 mb teoretycznie a dac niecale 7
praktycznie
to cos podobnego do polpaka z ich cirem niby masz 2 mb na framerelayu a
dostajesz 10 kilo przy odrobinie szczescia jak wykupisz cira
u mnie GTS wlasnie dostal taka opinie i bede ja glosisl wszedzie gdzie sie
da ze sciemniaja ile sie da :>