Re: o2.pl -- tpnet

Autor: Piotr C. (piotr_at_bezspamu.mabanana.com)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 19:50:47 MET DST

Użytkownik "Jacek Orłowski" <Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove> napisał w
wiadomości news:c6irlp$qdk$1_at_opat.biskupin.wroc.pl...
> Mam ten sam problem: mój serwer pocztowy stoi na łączu WASK i co rusz
> userzy raportują kłopoty w wysyłaniu listów z załącznikami (juz od kilku-
> dziecieciu kB) do odbiorców mających konta na serwerach w TPSA.

Okazuje się że wina tepsy jest częściowa. Doszły mnie słuchy, jakoby o2
transmitowało większe MTU niż 1500, czego np. standardowo ustawiony Linux
nie łyka zwracając po ICMP żądanie fragmentacji, które jest gubione na
routerach TP. - i stąd problem. Tzn. nadal wina leży po stronie TP, ale o2
mógłby dać sobie spokój z takimi 'eksperymentami'.

pozdrawiam