Re: o2.pl -- tpnet

Autor: Jacek Orłowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 17:09:44 MET DST

Użytkownik "Piotr C." <piotr_at_bezspamu.mabanana.com> napisał:

> Zgłaszano mi problemy z serwerem pocztowym na DSL-u (TP) - dziwne timeouty
> dla maili przychodzących z o2 (z załącznikami ~100K i więcej). Poprawianie
> konfiguracji serwera nie pomogło...

Mam ten sam problem: mój serwer pocztowy stoi na łączu WASK i co rusz
userzy raportują kłopoty w wysyłaniu listów z załącznikami (juz od kilku-
dziecieciu kB) do odbiorców mających konta na serwerach w TPSA. W logach
powtarza sie jak mantra: ".. time out when sending message body .." :(
Podobnie ludziom podpiętym via TP ślimaczą się strony WWW zlokalizowane
na moim serwerze. Co ciekawe z sieci lokalnej bez większego problemu
jest dostęp do hostów "polpakowych" co świadczyłoby że ruch jest ścinany
tylko w jedną stronę :/

Pozdr!
jO.