Re: o2.pl -- tpnet

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_a.ns.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 22:38:43 MET DST

Piotr C. <piotr_at_bezspamu.mabanana.com> wrote:
> Użytkownik "Jacek Orłowski" <Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove> napisał w
> wiadomości news:c6irlp$qdk$1_at_opat.biskupin.wroc.pl...
>
> Okazuje się że wina tepsy jest częściowa. Doszły mnie słuchy, jakoby o2
> transmitowało większe MTU niż 1500
Do kogo niby transmituje to większe MTU? ;-))

> czego np. standardowo ustawiony Linux nie łyka zwracając po ICMP żądanie
> fragmentacji,
Nie ma takiego ICMP.

> które jest gubione na routerach TP. - i stąd problem.
Zapewne chodzi o Fragmentation Needed/DF set. I nie, takie
ICMP nie jest gubione na routerach TP, przynajmniej tych
mi znanych.

> Tzn. nadal wina leży po stronie TP, ale o2
> mógłby dać sobie spokój z takimi 'eksperymentami'.
A Ty z pisaniem na newsy nie mając pojęcia o poruszanym temacie.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki