Domena - obsługa domeny

Autor: DooMiniK (bachus20[WYTNIJ)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 06:29:01 MET DST

Witam.
Szczerze mówiąc- w temacie domen (tj. obsługi) i rządących się nią prawami
jestem dosyć zielony (poza tym, że NASK ładnie zdziera za .pl ...).

Ok. miesiąc temu zakupiłem z pomocą firmy pośredniczącej domenę .pl
(dodatkowo wziąłem utrzymanie dnsów, obsługę aliasów etc.).

Dzisiaj otrzymałem z DNS.PL takiego maila:

Obsluga domeny x.pl ([dns1.name-services.com, dns2.name-services.com,
dns3.name-services.com, dns4.name-services.com, dns5.name-services.com])
zostala przeniesiona do podmiotu o ID vinask.
We wszystkich sprawach zwiazanych z w/w danymi prosze kontaktowac sie
z nowym podmiotem obslugujacym Twoja domene.

Ta informacja zostala wyslana automatycznie. NIE ODPOWIADAJ na nia.
Jesli masz jakies pytania, skontaktuj sie z podmiotem, ktory obsluguje
Twoja domene.

The domain x.pl ([dns1.name-services.com, dns2.name-services.com,
dns3.name-services.com, dns4.name-services.com, dns5.name-services.com])
has been transferred to the entity with ID vinask.
In all cases concerning the foregoing data contact the new entity
maintaining them.
[...]

Jak to dokładnie rozumieć? Obsługa domeny (parkowanie, etc.)
ostała powierzona innej firmie?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl