Re: Domena - obsługa domeny

Autor: Michał 'Amra' Macierzyński (michal.macierzynski_at_prnews.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 15:54:44 MET DST

DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:
> Ta informacja zostala wyslana automatycznie. NIE ODPOWIADAJ na nia.
> Jesli masz jakies pytania, skontaktuj sie z podmiotem, ktory obsluguje
> Twoja domene.

zobacz to co na dole:

<tresc tego posta>
Witam,

jako ze mam konto na serwerze sisco.pl dostalem od nich taka wiadomosc,
jednak nie rejestrowalem u nich zadnej domeny, wiec nie bardzo wiem o co
chodzi. Moze ktos z szanownych grupowiczow jest w temacie ?

Oto tresc listu:

--->8---
Szanowni Państwo !

W dniu 23 kwietnia 2004 roku, niektórzy z Państwa mogli otrzymać z NASK
maile lub telefony o niepokojącej treści.
Pragniemy zapewnić że działania NASK mają charakter patologiczny i nie będą
miały wpływu na zdolność SISCO do obsługi klientów jak i jakość świadczonych
przez nas usług .
Poniżej oficjalny komunikat zarządu SISCO w przedmiotowej sprawie :

W związku z podjęciem przez NASK działań wykorzystujących pozycję
monopolistyczną na rynku domen internetowych w Polsce , noszących znamiona
nieuczciwej konkurencji , na szkodę SISCO i jej klientów , informujemy że
ten skandaliczny incydent został zgłoszony już do Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów i będzie przedmiotem postępowania przeciwko NASK .
 O wynikach postępowania będziemy informować P.t. Klientów na bieżąco .
Pragniemy wyrazić ubolewanie w związku z zaistniałą sytuacją i zapewnić że
dołożymy wszelkich starań by winni tego incydentu zostali ukarani.

 Pozdrawiamy i życzymy sukcesów

Zespół SISCO sp z o o
--->8---
</tresc tego posta>