Re: Domena - obsługa domeny

Autor: rockford (rockford_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Apr 2004 - 10:19:45 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Dzisiaj otrzymałem z DNS.PL takiego maila:
[ciach]

Dostałem to samo i sprawa wygląda dziwnie: Mam hosting wykupiony u sisco.pl
i domene .pl dostałem od nich w ramach promocji. Teraz wygląda na to że NASK
zerwał umowę z sisco i odebrał im prawa do zażądzania domenami. Co więcej -
dostałem maila od NASKu który sugeruje mi przeniesienie obsługi domeny do
innych ("jedynie słusznych" :) ) firm. Czyżby to NASK narzucił nowe warunki
współpracy czy co? Czy poprostu to sisco.pl nawaliło i NASK się od nich
odciął? Czy ktoś ma jakieś informację na ten temat?

pozdrawiam