Re: Re[4]: VAT na internet

Autor: Samotnik (samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:30:47 MET DST

W artykule <19310012377.20040422023023_at_media-it.no.spam.net> Michał Kożusznik napisał(a):

> No i to mnie zastanawia. Przeciez ustawa mowi o opodatkowaniu
> sprzedazy towaru. a nie mowi nic o VAT zakupu. Np wchodzi w zycie
> przepis mowiacy o nieodpisywaniu VATu za paliwo. Ale nigdzie nie ma
> mowy o zakazie odpisywania VATu za zakupione lacze Internetowe.
> Lacznie z tym ze jesli bylbym koncowym uzytkownikiem ale z osobowoscia
> prawna to moglbym sobie ten VAT odpisac.
>
> Wiec cos tu nie gra. I nie kloce sie ale intuicyjnie to nie pasuje mi.

Skoro masz księgową, która nie ma o tym pojęcia, to chociaż Ty weź i
przeczytaj tę ustawę, bo Cię US wykończy raz-dwa. VAT jest niestety
skomplikowanym podatkiem. Programiki do KPiR ogłupiają ludzi sugerując,
że to tak naprawdę jest to samo, co dochodowy, tylko na koniec miesiąca
trzeba wydrukować dodatkową makulaturę w postaci rejestrów VAT.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie