Re[6]: VAT na internet

Autor: Michał Kożusznik (maxym_at_media-it.no.spam.net)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 14:58:01 MET DST

Hello Maciej,

Thursday, April 22, 2004, 7:15:57 AM, you wrote:

MP> W ustawie jest od dawna iz przy sprzedazy uslug/towarow ze stawka ZW sa
MP> pewne ograniczenia przy odliczaniu VAtu.
MP> Podane sa wzory strukturalne etc. Co do paliwa to odpwiedni zapisa musi byc
MP> bo jakotakie paliwo jest oblozone 22% a nie ZW.

No dobrze. A jak liczyć inne koszty? Przecież taki prąd, sprzęt,
sprzataczka, no nie wiem.. cokolwiek. Tez służy do produkcji końcowego
produktu (podobnie jak łącze do ISP) jakim jest INET dla klienta -
osoby fizycznej. To z tego też nie mogę odpisać podatku?

Pozdrawiam

--
***        Media-IT Michał Kożusznik       ***
***  sieci inf - bazy danych - multimedia  ***