Re[4]: VAT na internet

Autor: Michał Kożusznik (maxym_at_media-it.no.spam.net)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 02:30:23 MET DST

Hello Samotnik,

Wednesday, April 21, 2004, 10:32:29 PM, you wrote:

S> Gdyby stawka była 0%, to przy zachowaniu tej samej ceny netto VAT, który
S> zapłaciłeś TPSA oddawałby CI Urząd Skarbowy.

No i to mnie zastanawia. Przeciez ustawa mowi o opodatkowaniu
sprzedazy towaru. a nie mowi nic o VAT zakupu. Np wchodzi w zycie
przepis mowiacy o nieodpisywaniu VATu za paliwo. Ale nigdzie nie ma
mowy o zakazie odpisywania VATu za zakupione lacze Internetowe.
Lacznie z tym ze jesli bylbym koncowym uzytkownikiem ale z osobowoscia
prawna to moglbym sobie ten VAT odpisac.

Wiec cos tu nie gra. I nie kloce sie ale intuicyjnie to nie pasuje mi.

Pozdrawiam

--
***        Media-IT Michał Kożusznik       ***
***  sieci inf - bazy danych - multimedia  ***