Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 09:21:57 MET DST

"Mateusz\(Amkacz\)" <mail_at_w.sygnaturce> wrote:

> stwierdziłem tak na podstawie Twoich dotychczasowych wypowiedzi na różnych
> grupach dyskusyjnych.

I?

> Przykładem może być chociażby taki oto dialog na alt.pl.neostrada w topiku
> "jaka w koncu predkosc 512 czy 640?" :

I? Nadal nie rozumiem. Nie wysyłam maili do użytkowników, bo i tak ich nie
czytają. Jeśli kogoś blokuję, to się z reguły zgłasza i wyjaśniamy o co
chodzi.
Jeśli ktoś zaczyna omijać blokadę, to zaczynam mu się bardziej przyglądać.
Szczególnie jeśli wie za co został zablokowany i ma to w nosie.
Zresztą zdaje się, że zbaczamy z tematu, a Ty zaczynasz skręcać w stronę
prywatnych wycieczek.

FUT warning

--
Przemysław Maciuszko