Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Mateusz\(Amkacz\) (mail_at_w.sygnaturce)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 07:40:41 MET DST

Obywatel Przemysław Maciuszko <sal_at_hell.pl> naskrobał:

> I owszem. Ani jeśli chodzi o news.gazeta.pl ani zapewne news.onet.pl -
> revdns (a raczej jego brak) nie ma znaczenia. Tak więc on kłamie, a Ty nie
> wiem dlaczego - podtrzymujesz jego zdanie.

Mój błąd - nie doczytałem o jakie dokładnie serwery mu chodziło i oparłem
swoją wypowiedź na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń z serwerami
które nie przyjmowały połączeń bez rev-dns'a.

> Możesz rozwinąć?

stwierdziłem tak na podstawie Twoich dotychczasowych wypowiedzi na różnych
grupach dyskusyjnych.
Przykładem może być chociażby taki oto dialog na alt.pl.neostrada w topiku
"jaka w koncu predkosc 512 czy 640?" :

> Link do przepisów dotyczących grup alt ?

Nie radzę Ci zakładać nowych kont i omijać blokady, bo kiepsko skończysz...
Binaria są dozwolone tylko na grupach binarnych.

> straszysz mnie? po prostu rotfl, chyba się nudzisz w pracy, ze musiałeś
> mi skasować konto na gazecie za to że wysłałem plik na grupę
> alt.pl.neostrada, mega lol

To było ostatnie ostrzeżenie.

Mateusz (Amkacz) Belattaf     _____    _____ |  | _______    ____ ________
amkacz[malpa]mp3.pl           \__  \  /     \|  |/ /\__  \ _/ ___\\___   /
www.gosu.tk v amkacz.31337.pl  / __ \|  Y Y  \    <  / __ \\  \___  /   /
hateme?: www.zemsta.amkacza.prv.pl \/      \/     \/     \/     \/      \/