Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 01:26:07 MET DST

Osoba podpisana jako Mateusz(Amkacz) <mail_at_w.sygnaturce> w artykule
<news:c4s564$rvf$1_at_korweta.task.gda.pl> pisze:

> Obywatel Przemysław Maciuszko <sal_at_hell.pl> naskrobał:

> w tym przypadku problemem jest brak rev-dnv, a więc nie mija się z
> prawdą co do "nie działania"

Wyobraź sobie, że sprawdzałem zachowanie różnych serwerów z listy podanej na
killfile.pl zanim dostałem revdns i potem. I w żadnym przypadku nie miałem
problemu z wysyłaniem na żaden serwer, który wymagał logowania (nawet te
zagraniczne), nie miałem też problemów z serwerem mojego ISP ani z czytaniem
z serwera news-archive.icm.edu.pl. Miałem i mam dostęp. Po uzyskaniu revdns
poszerzyła mi się tylko lista serwerów z dostępem read-only.

> czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

Read my sig...

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
  Lepiej nic się nie odzywać i udawać głupiego,