Re: znowu atman ??

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_wp.pl-)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 16:43:19 MET DST

greg wrote:

> szkoda tylko ze ludzie tacy jak ja, co maja lacze od TKTelekom maja
> straty na atmanie przez ktorego leci ruch do TPSA na poziomie 10-30% juz
> chyba od 8 miesiecy i nikt nie ma zamiaru cokolwiek z tym zrobic...
>
> ehhrrr szkoda gadac.. :-/
>
> greg

od lipca 2003 do styczna 2004 mialem od nich lacze. nie wytrzymalem,
nonstop packet lossy, wyjscie na swiat chyba maja przez modem dialup ;).
totalna porazka. ucieklem do netii, ceny nizsze i obsluga 24h, zero p.l.

tobie tez radze uciekac, tylko pewnie trzyma cie z nimi umowa za ktorej
zerwanie karza sobie placic ;(

pozdro.