Re: Hakiery

Autor: Artur M. Piwko (pipene-news_at_pu.kielce.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 04:10:37 MET DST

[Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
[odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

In the darkest hour on Mon, 05 Apr 2004 22:51:23 +0200,
Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> screamed:

> Może by ktoś znalazł i opublikował adres tego idioty? Pójdziemy mu powalić w
> drzwi, tak koło 2 w nocy, codziennie kto inny, zobaczymy, jak długo
> wytrzyma... :->

Druga w nocy to za wcześnie. O tej porze ja zawsze otworzyłbym z marszu (-:

Artur

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn   |  Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns      |    AMP29-RIPE