Re: Hakiery

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 22:51:23 MET DST

On Mon, 05 Apr 2004 20:58:33 +0200, futszaK <tomek_at_skonet.pl> wrote:

>Ty byś pewnie poleciał na policje, podał do sądu, napisał 5 skarg a
>jutro by Ci szyby w samochodzie powybijali i wrzucili gnojówke na
>siedzenie, a później byś biadolił jak to w Polsce jest źle

Może by ktoś znalazł i opublikował adres tego idioty? Pójdziemy mu powalić w
drzwi, tak koło 2 w nocy, codziennie kto inny, zobaczymy, jak długo
wytrzyma... :->

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O