Re: Big administratorzy big portali

Autor: tommy (Tomasz.Kokowski_at_put.poznan.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 23:18:31 MET DST

2004-04-05 13:15, futszaK napisał :

[...]
> To klienci korzystają z Internetu, to oni za to płacą i ci którzy żyją
> z Internetu tak naprawde żyją z pieniędzy płynących w mniej lub
> bardziej bezpośredni sposób od użyszkodników.
>
> O tym jak prawdziwa jest moja teza najbardziej boleśnie, bo na własnej
> kieszeni przekonali się własciciele PozMan-u, kiedy to TPSA
> stwierdziła że nie będzie im za darmo udostepniać połaczenia do
> uzyszkodników końcowych (poprzez ich sieć dostępową)
>
> Co się okazało ???
> Ano big klienci na których PozMan trzepał ogromną kase, i któremu
> [...]

Ano okazalo sie kol. futszaK, ze cos Was ominelo alboscie sie z tym
czyms mineli po drodze.

To, ze klienci generuja income - nic odkrywczego.
W koncu Internet tylko powiela stary, dobrze znany
i wyprobowany uklad kup-sprzedaj.

Twoja teza jest falszywa.
Wystarczy poogladac sobie statystyki ruchu w obie strony.

POZMAN twierdzil, ze "nie obsluguje" klientow indywidualnych
w rozumieniu kont. Nie twierdzl natomiast, ze nie potrzebuje
klientow na dzierzawe lacz. Poza tym to nie POZMAN
wygenerowal problem swoim tepym uporem.

I zeby nie bylo watpliwosci - dla POZMAN-u nie pracuje.

tommy