newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Michał (kaczmic_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 16:40:21 MET DST

Witam
W związku z tym, że mam mało rozgarniętego ISP (w skrócie tego pana, który
odbiera telefony o awariach) postanowaiłem zaśmiecić tutaj panujący porządek.
Otóż mam (po zmianie) łącze z Tel-Energo .
inetnum: 82.177.96.0 - 82.177.97.255
netname: ZETO-RZESZOW-NET
Szukając przyczyny (założyłem, że dostałem klasę po jakimś baranie abuserze)
zaglądnąłem na: http://www.killfile.pl/nntpservers.html, bez rezultatu.
Dzwonienie do providera nic nie daje bo zgłaszając problem koleś zapisywał
sobie przykładowy newsserver na kartce w postaci "nius.tpi.pl" więc o czym
rozmowa. Kontakt bezpośredni z właściwym adminem jakoś nie może dojść do
skutku. Outlook wywala błąd przy news.tpi.pl:
502 You have no permission to talk. Goodbye.
Nie znalazłem niestety numerów błędów stąd moje pytanie: Co z tym zrobić, kogo
męczyć albo jak naprawić (tunelowanie poprzez inne maszyny portu 119 nie dało
rezultatu). Jedyny plus tego wszystkiego to to, że chcociaż na serverze
normanetu mogę czytać.

Pozdrawiam
Kaczor