Re: newsy, klasa zdresowa itd

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 17:10:48 MET DST

Osoba podpisana jako Michał Kaczor Niemczak <kaczmic_at_poczta.onet.pl> w
artykule <news:2d08.00000245.40716fd4_at_newsgate.onet.pl> pisze:

> Witam
> W związku z tym, że mam mało rozgarniętego ISP (w skrócie tego pana,
> który odbiera telefony o awariach) postanowaiłem zaśmiecić tutaj
> panujący porządek. Otóż mam (po zmianie) łącze z Tel-Energo .
> inetnum: 82.177.96.0 - 82.177.97.255
> netname: ZETO-RZESZOW-NET
> Szukając przyczyny (założyłem, że dostałem klasę po jakimś baranie
> abuserze) zaglądnąłem na: http://www.killfile.pl/nntpservers.html,
> bez rezultatu.

Bo nie znalazłeś Tel-Energo? A Telbank znalazłeś?

> Dzwonienie do providera nic nie daje bo zgłaszając
> problem koleś zapisywał sobie przykładowy newsserver na kartce w
> postaci "nius.tpi.pl" więc o czym rozmowa. Kontakt bezpośredni z
> właściwym adminem jakoś nie może dojść do skutku. Outlook wywala błąd
> przy news.tpi.pl: 502 You have no permission to talk. Goodbye.

Nie masz prawa korzystać z tego serwera i słusznie. Przecież nie jesteś w
intranecie TPSA.

> Nie znalazłem niestety numerów błędów

Nie rozumiem. Masz przecież podany numer błędu i jego opis.

> stąd moje pytanie: Co z tym zrobić,

Korzystać z innego serwera. Na podanej przez Ciebie stronie są też np.
serwery Onetu i Gazety. Masz coś przeciwko logowaniu się czy coś przeciwko
tym serwerom?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/