Re: Hakiery

Autor: Jan Srzednicki (w_at_nospam.invalid)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 11:11:57 MET DST

On 2004-04-05, futszaK <tomek_at_skonet.pl> wrote:

> może troche przesadziłem i przejaskrawiłem temat i przez to zostałem
> źle zrozumiany

Wyprodukowałeś wierutną bzdurę, więc się nie dziw.

> po pierwsze użyszkodnicy klikający bezmyślnie byli są i będą. karanie
> ich do walna z wiatrakami. Owszem można im tego zakazać w sieci
> korporacyjnej, ale nie użyszkodnikom prywatnym i nawet nie ma sensu
> próbować ich o coś uświadamiać.

Dlaczego nie ma sensu? Trzeba. Wymóg prawny (czy też w umowie) bardzo by
pomógł.

> Dziwi mnie natomiast postawa irc@ który najpierw swoim działaniem
> doprowadza do stanu permanentnego w....ienia tysiące użyszkodników
> sieci (owszem wolno mu, prawnie nie ma nic do zarzucenia), a pozniej
> się dziwi że servery którymi administruje są atakowane przy pomocy
> zjawiska natrualnie występującego w sieci jak użyszkodnicy klikający
> bezmyślnie w różne rzeczy.

Ojej. Zabrali im zabawki, którymi się niegrzecznie bawili, i teraz mamy
permamentnie w.....wionych (że posłużę się tym słowem) biednych
abuserów? Chlip.

A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

--
 -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --