Re: Hakiery

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 10:44:47 MET DST

On Mon, 5 Apr 2004 22:37:35 +0200, Tomasz Śląski
<spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl> wrote:

>futszaK, zamknę Ci konto za pisanie takich bzdur z mojej domeny.

może troche przesadziłem i przejaskrawiłem temat i przez to zostałem
źle zrozumiany

po pierwsze użyszkodnicy klikający bezmyślnie byli są i będą. karanie
ich do walna z wiatrakami. Owszem można im tego zakazać w sieci
korporacyjnej, ale nie użyszkodnikom prywatnym i nawet nie ma sensu
próbować ich o coś uświadamiać.

Dziwi mnie natomiast postawa irc@ który najpierw swoim działaniem
doprowadza do stanu permanentnego w....ienia tysiące użyszkodników
sieci (owszem wolno mu, prawnie nie ma nic do zarzucenia), a pozniej
się dziwi że servery którymi administruje są atakowane przy pomocy
zjawiska natrualnie występującego w sieci jak użyszkodnicy klikający
bezmyślnie w różne rzeczy.

futszaK
598339018 888010641
irc to spokoj ducha