Re: Hakiery

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 12:48:39 MET DST

On Mon, 5 Apr 2004 09:11:57 +0000 (UTC), Jan Srzednicki
<w_at_nospam.invalid> wrote:

>Dlaczego nie ma sensu? Trzeba. Wymóg prawny (czy też w umowie) bardzo by
>pomógł.

w umowie na SDI jest i....
...co z tego ???

kolejny pusty przepis dokładający się do tego, że żyjemy w państwie w
którym na każdego znajdzie się kij ???

>Ojej. Zabrali im zabawki, którymi się niegrzecznie bawili, i teraz mamy
>permamentnie w.....wionych (że posłużę się tym słowem) biednych
>abuserów? Chlip.

na zakazie wjazdu na irc-net abjuzerzy cierpią akurat najmniej

>A w kwestii merytorycznej: cóż skłania cię ku wnioskom, że ataki DDoS
>dotyczą tylko serverów IRC w Polsce? Zapewniam, że nie tylko.

takich wniosków akurat nie wyciągałem, zwróciłem uwage na fakt, że
kreujący się na wielką ofiare wrrrednych abjuzerów pan irc@ również
nie pozostaje bez winy

futszaK
598339018 888010641