Re: polpak robi jaja...

Autor: Piotr Górski (pg_at_wytnij_to.di.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 20:44:27 MET

Dnia śro, 24 mar 2004 o 10:11 GMT, na grupie pl.internet.polip
użytkownik Rafał Dziedzic spłodził co następuje:

> www.krakow.pl jak i www.komunikacja.krakow.pl wisi na edukacyjnej czesci...
> Tylko co w nich takiego edukacyjnego to nie wiem... nawet reklamy komercyjne na nich wisza...

Huh... www.tl.krakow.pl jak nic jest klientem edu (bo to przecież szkoła) a
z TPNET'u nie idzie się tam dostać. Coś mi się widzi że TP tnie wszystko jak
leci nie zważając na to czy edu czy komercja...

--
Piotr Górski
Jeśli chcesz zwiedzić świat - zostań pakietem w TPSA!