Re: polpak robi jaja...

Autor: Rafał Dziedzic (dziedzic_at_kei.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 10:11:27 MET

Dnia Tue, 23 Mar 2004 15:24:49 +0100
Michał Kożusznik <maxym_at_media-it.no.spam.net> napisał(a):

Witam,

> Mam net przez DSLa i od jakiegoś czasu nie moge otworzyć strony
> krakowkiego mpk (www.mpk.krakow.pl) czy Dziennika Polskiego
> (www.dziennik.krakow.pl). Wiem że obie te firmy mają łącze do

Oba te serwisy wisza na komercyjnej czesci cyfronetu... tu sa uczciwi bo sami twierdza ze nie sprzedaja dostepu do tepsy i nic w tej kwestii nie robia.
To juz sprawa dziennika i mpk by zakupili sobie dostep do TPSA bezposrednio od TPSA lub posrednikow.

> cyfronetu. Hopów widze 20 przez pół Europy. Ale co ciekawe taka
> www.krakow.pl która też jest wpięta do cyfronetu (a nawet hostowana -
> działa)

www.krakow.pl jak i www.komunikacja.krakow.pl wisi na edukacyjnej czesci...
Tylko co w nich takiego edukacyjnego to nie wiem... nawet reklamy komercyjne na nich wisza...

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic