Re: polpak robi jaja...

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 23:05:36 MET

Nastał nam piękny 25 marzec 2004 roku,
kiedy to Piotr Górski posłał(a) w świat wiadomość
<slrn.pl.c66dqc.9k5.pg_at_byl.tu.ale.sobie.poszedl.pl>

www.krakow.pl
Pomyka, ile tylko mama Neostrada dała.

www.dziennik.krakow.pl
Jak wyżej.

www.komunikacja.krakow.pl
Nie aż tak szybko, jak wcześniejsze linki, ale 20 kB/s spokojnie wyciąga.

> Huh... www.tl.krakow.pl jak nic jest klientem edu (bo to przecież szkoła) a
> z TPNET'u nie idzie się tam dostać. Coś mi się widzi że TP tnie wszystko jak
> leci nie zważając na to czy edu czy komercja...

http://www.tl.krakow.pl
Opera pokazuje transfer ok. 10 kB/s - ujdzie w tłoku.

Przy okazji, może "koalicja providerów" tak się poblokowała i zamotała, że
nie temu, komu chcieli, blokują? :-)
NMSP

P.s.
Wazelinka dla Pręgierza
Bez niego nawet bym nie wiedział, że zabawa w blokowanie trwa nadal.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,