Re: polpak robi jaja...

Autor: Rafał Dziedzic (dziedzic_at_kei.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 14:51:48 MET

Dnia Wed, 24 Mar 2004 13:51:47 +0100
"Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał(a):

Witam,

> Abstrahując od kwestii lokalizacji tych konkretnych serwerów: MIT,
> Uniwersytet Waszyngtoński i "kilka" innych uczelni na świecie też chyba
> niema wykupionych Polpaków, a ich strony jakoś się otwierają.
> Przestań proszę powtarzać durne teorie o konieczności zapewnienia sobie
> dobrych styków z Polpakiem, stworzone tylko po to, aby uzasadnić
> megalomańskie zapędy kierownictwa tej firmy. Czy Telię uważasz za
> "pośrednika" TP SA ? Jeśli tak, to dlaczego ruch via Telia nie idzie tak jak
> powinien ? A jeśli nie, to zdefiniuj proszę pośrednika.

Zapoznaj sie dokladnie z obecna sytuacja, zapoznaj sie z oferta cyfronetu na lacza komercyjne pozniej jeszcze raz przeczytaj mojego majla.

Potem zobacz z jakiego adresu pisze i zastanow sie czlowieku jakim cudem moglbym bronic TPSA...

Ja mowie o obecnej sytuacji, realnym swiecie a nie o tym jak byc powinno. Bo jak powinno byc to kazdy wie. Obecnie jest tak ze by byc dobrze widzianym z TPSA to musisz im zaplacic, a jesli mpk czy dziennik nie placi to sie nie dziw ze chodzi to beznadziejnie.

Co innego ruch edu, tu widze ze jakos sie dogadali i ruch pieknie chodzi przez telie nie opuszczajac kraju. Mam tylko nadzieje ze nigdy juz nie powtorzy sie sytuacja jak w pozman gdzie ruch komercyjny hulal sobie za grosze a reszta polski musiala kilkakrotnie wiecej placic.........

Czy uda nam sie cos wywalczyc z TPSA... nie wiem... jesli nie... swiat stoi otworem... :)

Proponuje meliske albo inne zielsko :) bo z takimi nerwami czlowieku daleko nie zajdziesz. :)

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic