Re: co oznacza w pingach DUP

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 13:09:01 MET

VoMi7 wrote:

> nie wiem nie draze tematy WiFi bo to jest jakies nieporozumienie jak
> narazie... nadodatek Netia jakies problemy stwarza na 2.4GHz niekiedy i
> potrafi zagluszac niby legalne kanaly...

Zdecydowanie jest to nieporozumienie. Pasmo 2,4 GHz nie jest pasmem
chronionym, podobnie jak np. pasmo CB-RADIO, wiec jakiekolwiek żale, ze ktoś
kogoś zakłóca, można sobie od razu .... erkm, podarować. Inna jest sprawa,
ze znane są wypadki przebijania się na chama w postaci stosowania
kilkuwatowych dopałek do AP....

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.