Re: polpak robi jaja...

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 15:46:51 MET

Użytkownik "Rafał Dziedzic" <dziedzic_at_kei.pl> napisał w wiadomości

> Zapoznaj sie dokladnie z obecna sytuacja, zapoznaj sie z oferta cyfronetu
na lacza komercyjne pozniej jeszcze raz przeczytaj mojego majla.
> Potem zobacz z jakiego adresu pisze i zastanow sie czlowieku jakim cudem
moglbym bronic TPSA...

Ja akurat jestem zorientowany w sytuacji. Skąd piszesz też zauważyłem.
Natomiast Tobie proponuję podobne ćwiczenie, plus rzut oka do archiwum
polipa.

> Ja mowie o obecnej sytuacji, realnym swiecie a nie o tym jak byc powinno.
Bo jak powinno byc to kazdy wie. Obecnie jest tak ze by byc dobrze
widzianym z TPSA to musisz im zaplacic, a jesli mpk czy dziennik nie placi
to sie nie dziw ze chodzi to beznadziejnie.

Nie dziwię się bo znam przyczyny. A nie jest nią fakt usytuowania serwerów
wirtualnych w sieci akademickiej, tylko fakt bezprawnego ograniczania ruchu
na styku z TPNetem.

> Co innego ruch edu, tu widze ze jakos sie dogadali i ruch pieknie chodzi
przez telie nie opuszczajac kraju. Mam tylko nadzieje ze nigdy juz nie
powtorzy sie sytuacja jak w pozman gdzie ruch komercyjny hulal sobie za
grosze a reszta polski musiala kilkakrotnie wiecej placic.........

Znów oceniasz sytuację z perspektywy własnej firmy.
To, że niektórzy ulokowali swoje serwery w sieciach akademickich i płacą
niewiele za korzystanie z ich łącz nie jest problemem polskiego internetu.
Naotomiast bezprawne ograniczanie ruch z pewnych krajowych prefiksów na
łączu międzynarodowym TP SA takim problemem jest.
Mam nadzieję, że to zauważasz ?

> Proponuje meliske albo inne zielsko :) bo z takimi nerwami czlowieku
daleko nie zajdziesz. :)

Ej, ja akurat dziś jestem wyluzowany do granic możliwości. Ale może Ty byś
coś zażył, człowieku ;))

Z#