Re: Weekendowe problemy TKTELEKOM !

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_wp.pl-)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 00:33:36 MET

Jaroslaw Druzbinski wrote:
> Witam wszystkich.
> Mam pytanie związane z funkcjonowaniem sieci TKTELEKOM. Czy takie problemy
> z funkcjonowaniem sieci jak w ten weekend pojawiają się często ?

juz tu kiedys sie produkowalem na ich temat.

przez pol roku nie potrafili mi zestawic lacza tak zeby nie bylo lossow
na pierwszym i drugim hopie, i zejsc z czasami ponizej 150ms we wlasnym
szkielecie. nie mowiac juz o wyjsciu na swiat, ktorego nie potrafili
zestawic od konca lipca do stycznia, to do level3 moze dzialalo tak jak
powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50% lossow. BOK... jaki
BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.

do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze ma
taka swietna umowe?

niech ktos mi powie ze u niego lacze od tej firmy dziala tak jak lacza
od polpaku, netii, gts.