Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 09:01:56 MET
Uzytkownik: kamil kapturkiewicz <horizn_at_wp.pl-> napisal:
> przez pol roku nie potrafili mi zestawic lacza tak zeby nie bylo
> lossow na pierwszym i drugim hopie, i zejsc z czasami ponizej 150ms
> we wlasnym szkielecie. nie mowiac juz o wyjsciu na swiat, ktorego nie
> potrafili zestawic od konca lipca do stycznia, to do level3 moze
> dzialalo tak jak powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50%
> lossow. BOK... jaki BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.
Generalnie nie mam nic do zarzucenia. Problem wystapil pierwszy raz w
weekend. Lacza w swiat maja dwa. Level3 i Telia. Dziala poprawnie.
Dzwonilem na call center w niedziele o 21 i byla obsluga. Po czym pani
zadzwonila do mnie o 22 z potwierdzeniem ze juz wszystko powinno byc ok. W
sumie nie do konca bylo ok ale znaczna poprawa.
Mnie tylko chodzi o to czy takie problemy pojawiaja sie u innych userow
czesciej. Mnie sie zdazylo to pierwszy raz.
> do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze
> ma taka swietna umowe?
To juz inna kwestia.
> niech ktos mi powie ze u niego lacze od tej firmy dziala tak jak lacza
> od polpaku, netii, gts.
-- Jaroslaw Druzbinski ---------------------------------------------------------------------- art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania swoich pogladow oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji" Co nie znaczy ze mozesz zostac spamerem !
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:15:53 MET DST