Re: Weekendowe problemy TKTELEKOM !

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 09:01:56 MET

Uzytkownik: kamil kapturkiewicz <horizn_at_wp.pl-> napisal:

> przez pol roku nie potrafili mi zestawic lacza tak zeby nie bylo
> lossow na pierwszym i drugim hopie, i zejsc z czasami ponizej 150ms
> we wlasnym szkielecie. nie mowiac juz o wyjsciu na swiat, ktorego nie
> potrafili zestawic od konca lipca do stycznia, to do level3 moze
> dzialalo tak jak powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50%
> lossow. BOK... jaki BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.

Generalnie nie mam nic do zarzucenia. Problem wystapil pierwszy raz w
weekend. Lacza w swiat maja dwa. Level3 i Telia. Dziala poprawnie.
Dzwonilem na call center w niedziele o 21 i byla obsluga. Po czym pani
zadzwonila do mnie o 22 z potwierdzeniem ze juz wszystko powinno byc ok. W
sumie nie do konca bylo ok ale znaczna poprawa.

Mnie tylko chodzi o to czy takie problemy pojawiaja sie u innych userow
czesciej. Mnie sie zdazylo to pierwszy raz.

> do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze
> ma taka swietna umowe?

To juz inna kwestia.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania