Re: przegląd cen DSL

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 22:55:29 MET

On Sat, 20 Mar 2004 22:14:18 +0100, "Marcin Kuczera"
<marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl> wrote:

>czy ja wiem, specjali¶ci w tpsa wcale tak mało nie zarabiaj±.

Odnosze wrazenie ze specjalisci to w TPSA w ogole nie zarabiaja -
jesli pominac "specjalistow" od marketingu i liczenia kasy...
Pozostali albo wymarli smiercia naturalna albo poszukali
normalniejszego zajecia. Bo specjalisci takiego bajzlu jak TPSA by
raczej nie zrobili.

--
Darek