Re: przegląd cen DSL

Autor: Marcin Kuczera (marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 22:14:18 MET

> tak, pensje pracownikow sa proporcjonalnie mniejsze.

czy ja wiem, specjali¶ci w tpsa wcale tak mało nie zarabiaj±.
Pozatem, jak kto¶ przytacza pensje w UK, to niech to nie będ± tzw lewe
pieni±dze zarobione na budowie na czarno, bez opodatkowania, ichsiejszych
zusów itd.

No i pensje pracowników to jest tylko czę¶ć kosztów jakie firma ponosi więc
jezeli tak to policzymy to mamy proporcjonalnie taniej.

Marcin