Dobrze trafiłem??

Autor: ed (nobartek.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 20:26:43 MET

Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
chce odpłacić pięknym za nadobne pewnej dziewczynie. Chce ją mieć na
podsłuchu gadu gadu. Wiem że to troche niemoralne ale słyszałem że są
specjalne programy które to umożliwiają. jakiś tam nawet ściągnąłem ale
oczywiśćie nie działa nie wiem może ja coś pokręciłem (mam windowsa 98) ale
większość takich programów mnie poprosu przerasta. Będę wdzięczny za pomoc.
Może ktoś wie jaki program i jak uruchomić. UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM
CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO INFORMATYCZNRGO SLANGU