Re: Dobrze trafiłem??

Autor: Malo Interesujacy Obiekt (epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 00:16:12 MET

On Fri, 19 Mar 2004 19:26:43 +0000, ed wrote:

> Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
> chce odpłacić pięknym za nadobne pewnej dziewczynie. Chce ją mieć na
> podsłuchu gadu gadu.

gadu gadu nie da sie podsluchac.

> Wiem że to troche niemoralne ale słyszałem że
> są specjalne programy które to umożliwiają.

to ktos ci nasciemnial, gadu gadu nie da sie podsluchac
za mocno jest zaszyfrowane

> jakiś tam nawet
> ściągnąłem ale oczywiśćie nie działa nie wiem może ja coś
> pokręciłem (mam windowsa 98)

windows to w ogole najlepszy system na chakowanie, bo na wszystko pozwala,
linuxy sie beda buntowac i marudzic cos o korzeniach a windows zrobi

> UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO
> INFORMATYCZNRGO SLANGU

spoko, do chakowania nie jest potrzebny zaden slang! tylko komputer

+e

--
Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)