Re: Dobrze trafiłem??

Autor: Maciek Pasternacki (maciekp_at_japhy.fnord.org)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 20:53:39 MET

On Prickle-Prickle, Discord 6, 3170 YOLD, nobartek.WYTNIJ_at_gazeta.pl wrote:

> Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
> chce odpłacić pięknym za nadobne pewnej dziewczynie. Chce ją mieć na
> podsłuchu gadu gadu. Wiem że to troche niemoralne ale słyszałem że są
> specjalne programy które to umożliwiają. jakiś tam nawet ściągnąłem ale
> oczywiśćie nie działa nie wiem może ja coś pokręciłem (mam windowsa 98) ale
> większość takich programów mnie poprosu przerasta. Będę wdzięczny za pomoc.
> Może ktoś wie jaki program i jak uruchomić. UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM
> CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO INFORMATYCZNRGO SLANGU

Ta grupa zajmuje się problemami polskiego Internetu. O hackingu jest
inna grupa (mogłeś przeoczyć szukając, bo jest w alt.pl., a nie w pl.,
alt.pl.comp.cośtam.hacking dokładniej, chyba znajdziesz).

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp_at_japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...that's alright.  I was having a bad dream.