Re: Telenet - gorzej od tpsa

Autor: RafiK (rafik_at_REMOVE.goldenlan.net)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 18:25:54 MET

Użytkownik ajax napisał:

> Za to nie mam pecha i płacić muszę tak samo jak w nowym Teletonie.
>
> Internet mialem 3 godziny - po czym echo. Pozwoliłem sobie dzisiaj rano
> pójść do BOK-u szczecinie i po rozmowie z informatykiem dowiedziałem się co
> następuje: transfery na poziomie 3 kb/s są normalne bo "się zatkało, za to
> za miesiąc ma być lepiej (przypominam że chodzi o dsl 512), nie
> dowiedziałęm się niestety kiedy znowu szacowna firma podłączy mi internet.

Hmm, to coś się bardzo szybko zepsuli :( W zeszłym roku, gdy zapytałem o
Emila, było inaczej: http://tinyurl.com/2proo
Mam pytanie do Ciebie, jaki sprzęt dają (wypożyczają) do świadczenia
usługi? Próbowałem się dowiedzieć na emil_at_tnp.pl, ale dostałem odpowiedź
że router DSL bez żadnych konkretów (producent, model, itp.)
Zmartwiłeś mnie tym brakiem IP - też złożylem u nich zamówienie na usługę :/

--
Pozdawiam
Rafał