Re: Telenet - gorzej od tpsa

Autor: ajax (whiterobak_at_fgh.zzz)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 15:43:05 MET

> Akurat klient ma "pecha" i jest podłączony w starym Teletonie

Za to nie mam pecha i płacić muszę tak samo jak w nowym Teletonie.

Internet mialem 3 godziny - po czym echo. Pozwoliłem sobie dzisiaj rano
pójść do BOK-u szczecinie i po rozmowie z informatykiem dowiedziałem się co
następuje: transfery na poziomie 3 kb/s są normalne bo "się zatkało, za to
za miesiąc ma być lepiej (przypominam że chodzi o dsl 512), nie
dowiedziałęm się niestety kiedy znowu szacowna firma podłączy mi internet.