Re: Telenet - gorzej od tpsa

Autor: ajax (whiterobak.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 09:44:19 MET

sprzęt: ADSL Router
Model: ct-507
taiwan.
o Marke nie pytaj bo chyba takowej nie posiada. Okazuje się że można mieć
stałe IP dla kompa po ustawieniu modemu jako bridge - wtedy jednak przestaje
być routerem a działa jako zwykły modem.

Jeśli chodzi o moje problemy o których pisałem wyżej - dalej nie mam DSL-a, za
to firma wypożyczyła mi modem dial-up 56k i obiecała że nie będę płacił zate
wdzwaniane połączenia.

Niestety i tu cos nie do końca działa bo od 2 dni nie mogę sciągnąć grup do
mojego czytnika - tak że pozostaje mi korzystanie z grup przez www.

Podobno w poniedziałek-wtorek mam mieć już uruchomioną usługę adsl (zamówiono
kartę w wawie i jak tylko kurier przywiezie i monter znajdzie chwilę czasu to
ma zadziałać (osobiście stawiałbym na to że to tylko pobożne życzenia)