Telenet - gorzej od tpsa

Autor: ajax (ajax_at_no.no)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 14:54:14 MET

Od miesiąca jestem posiadaczem dsl-a 512 z szanownej firmy telenet -
skusiłem się na 100 MB konto www, stosunkowo niską cenę (149zl) oraz
publiczny adres IP.
Przy podpisywaniu umowy zapewniano mnie że moje koszmary z tpsa już się nie
powtórzą. Tymczasem......

po 30 prawie dniach spychologii w biurze obsługi klienta i po telefonie do
centrali w końcu mam net: pingi do onetu w granicach 2000 oraz 7 kb
transferu (w tym samym czasie z pracy sciągam z tego samego serwera 60 kb -
na neo). Konto www musiałem wywalczyć, bo okazało się że dostałem 5
skrzynek mailowych zamiast konta www i moge mieć jedno albo drugie. Konto
działa , lecz z małym haczykiem - da się zuploadowac pliki na ftp i tyle,
przez przegladarkę nie ma szans - wita mnie zawsze komunikat Forbidden.
(zajmuję się od 4 lat robieniem stron www więc wykluczam raczej swój błąd).
Od miesiąca wiszę na telefonie do bok-u , ale niczym się to nie różni od
znanych z tepsy sytuacji - znikających zgłoszeń, obietnic odzwonienia.
Na koniec najlepsze - publiczny adres IP - który był najważniejszym powodem
mojej decyzji o wybraniu tej oferty. Zanim podpisałem umowę - pytałem ze
100 razy czy aby na pewno dostanę publiczny i stały adres IP dla mojego
komputera a nie tylko adres IP modemu - zapewniano mnie że tak.
Niestety - okazało się to taką samą prawdą jak to że moge zapomnieć o
poważnym traktowaniu klienta.

Reasumując: nie polecam nikomu gównianej oferty telenetu - w pracy używam
neostrady i mimo wszytsko jest ona zdecydowanie lepsza.

Pozdrawiam