Re: Internet - 22%

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 22:57:38 MET

Jacek Popławski wrote:

> Według mnie państwo powinno wkładać w rozwój sieci w Polsce pieniądze, bez
> względu na potencjalne zyski.

Ooooo taaaak ;-))))
Domagam się zatem interwencyjnego skupu przez państwo kont e-mail po 100
zł/miesiąc sztuka w ilości co najmniej 1000 sztuk miesięcznie. Uzyskane
pieniądze przeznaczę na rozbudowę (swojej) sieci.

;-))

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.