Re: Internet - 22%

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 22:52:37 MET

Przemyslaw Popielarski wrote:

> Poki nie stworzysz półprzęstępczej organizacji blokującej granice, drogi,
> urzędy w calym kraju, niszczącej mienie prywatne i panstwowe, wybijającej
> okna w ministerstwach i doprowadzającej do rozlewu krwi z walkach z
> policją, póty będą lać na Ciebie ciepłym moczem.

Cóż, każdy ma takie formy walki i nacisku, na jakie pozwala mu jego rozwój
intelektualny ;-) My będąc bardziej subtelni ;-) zamiast oflagowywać
serwerownie, tworzyć pikiety, sięgać po pałki i kije, przyjrzyjmy się naszym
krosownicom. Proponuję na czas głosowań w Sejmie idiotycznych bubli
legislacyjnych wyciągać kilka(naście) wtyczek z krosownic tam, gdzie trzeba.

;-))

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.