Re: Internet - 22%

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 17:50:15 MET

On 2004-03-05, sh95 <shadow95_at_Wazny.Portal.pl> wrote:
> Trzecia: jako wielki milosnik internetu - chyba od niego uzalezniony, nie
> widze sensu traktowania inetu jako cos specjalnego, co musi byc
> uprzywilejowane niskim podatkiem. Telewizja kiedys tez raczkowala i nikt z
> tego powodu nie obnizal podatku na abonament czy na same telewizory. Moze w
> koncu bedzie mniej holoty internetowej, mniej spamu, mniej wlamow, mniej
> reklam, mniej porno, mniej innych glupot....

Czyli to dobrze, że mniej osób będzie korzystało z Internetu?

> Czwarta: chyba na tej grupie juz kiedys czytalem sluszna opinie - cena
> dostepu do internetu nie powinna byc obnizana przez pastwo,

Państwo nie ustala ceny, tylko nakłada podatek.
Według mnie państwo powinno wkładać w rozwój sieci w Polsce pieniądze, bez
względu na potencjalne zyski.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies