Re: Co z tym problemem zrobić ?

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_tensor.3miasto.net)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 06:43:18 MET

> Otrzymałem list z takowej instytucji:
>
> Motion Picture Association
> Woridwide Internet Enforcement
> 15503 Ventura Boulevard
> Encino, CA 91436
>
> Ponieważ jestem administratorem nie wjelkiej sieci ok 300userow i firma w
> której pracuje świadczy usługi dostępu do internetu,

ja też. z informacją że w mojej sieci na jakiejś stronie WWW udostępnione
są filmy i pare jakiś paragrafów nie do końca związanych z sytuacją i
nakazem skasowania.

bez informacji jaki URL jakie IP cokolwiek - jakby myśleli że się będe bał
i przeszukam wszystko co możliwe.

odpisałem że nie ma żadnego prawa które mi pozwala kasować cudze rzeczy
bez nakazu prokuratury, żeby podali konkrety, pisali maile zgodnie z
normami (tekst) i że w razie czego udostępnie personalia osoby która to
robi jak mi podadzą dokładnie adres.

tekst był po polsku, generowany z automatu, odpowiedzi raczej nikt nie
czyta a jeśli już to ja też napisałem po polsku.

to jest kampania metodą straszenia - nic więcej